Siirry sisältöön

Tule mukaan kuulemaan liiketoiminnan muutoksesta palveluliiketoiminnaksi.

Voisiko tavaroista palveluihin siirtyminen tehostaa kiertotaloutta?

Palveluliiketoiminnassa asiakaslähtöisyys on elintärkeää, joten tuotteen rinnalla palveluntarjoajan tulee ymmärtää asiakkaan yksilöllisiä prosesseja, jotta asiakasta voidaan palvella parhaalla mahdollisella tavalla. Pelkkä tuote ei enää nykyään takaa ratkaisua asiakkaan ongelmaan, vaan palvelu saa asiakkaan halutun prosessin toimimaan tehokkaammin.

Ohjelma:

9:00 Tilaisuuden avaus
9:05 Mika Kylänen, TAMK, 5 teesiä liiketoiminnan muutoksesta
9:25 Kysymystuokio
9:30 Ville Ohukainen, Ponsse Oyj
9:50 Kysymystuokio
10:00 Veli-Matti Heimonen, Solnet Finland Oy
10:20 Kysymystuokio ja loppusanat

Ilmoittaudu viimeistään 18.9. alla olevan painikkeen kautta.

Tapahtuma-alustalle saat linkin sähköpostitse lähempänä webinaaria! 

Lisätietoja

PITS-hanke 
pits@tuni.fi 
+358503119749